fredag 15 oktober 2010

Dröm


Vilken dröm jag hade i morse. Vad jag minns så var inte jag och Alex ihop men vi var vänner i drömmen. Maria jag och Alex seställde maten på engelska och var tvungen att vänta på vår mat av någon anledning. Så min pappa med familj, som också var med i drömmen, gick ut och väntade. DÅ berättar Maria och Alex att de har blivit ihop och undrar om det är ok med mig. Jag blir typ shockad och typ nickar. Sen har vi antagligen glömt allt om maten för vi går ut. Jag letar efter min familj medan Maria och Alex håller på att pussas, hålla i handen, och puttas och bete sig kära... typ. Jag minns inte riktigt allt som händer mer men tillslut ser jag min familj på andra sidan gatan. Ser Johan springa över gatan utan att titta, det kommer en bil men som missar honom. Jag skriker såklart till och sen kommer pappa och resten av familjen. Alex och Maria håller på att brottas i gräset vid parkeringen vi står på. Jag sätter mig en liten bit därifrån och är allmänt deppig. Då vaknar jag. Detta var inte alls någon rolig dröm!!!!

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Lilla gumman då! Det var ju ingen kul dröm =( Nej finns ingen chans att nåt sånt skulle hända, din karl är fin, men jag är inte kär i honom och jag tycker bättre om min egen underbara karl.
Jag håller tummarna för att nästa dröm du har är om er två tillsammans istället, som det ska vara :) puss och kram!!