fredag 29 oktober 2010

Plööööh!

Ja det är en sån dag idag... Ni vet när man inte riktigt har energi till något alls!??! en sån dag har jag idag. Det roligaste jag haft är att göra en liten lekplats åt mina marsvin. tog en gammal manchesterkjol och satte upp den lite på ena sidan så de kunde gå in och krypa igenom där. Det slutade med att Harley låg med nosen i öppningen och låg där på sidan och vilade och mös. Spec då man stack in handen lite och kliade henne bakom örat. Hon älskade det ^^ Anouk var som vanligt lite reserverad. Men tyckte ändå att kjolen var jättespännande. Fick tyvärr inget bra foto på detta då det är så skumt ljus här i rummet. Men roligt och mysigt och spännade verkade det tycka att det var. Och det gläder mig ;P Ska definitivt göraom detta flera gånger. Måste skaffa en lekhage till dem. Så jag slipper sitta och vakta så Harley, som tycker att krypa under sängen är jätteroligt, inte smiter under just sängen. Är det någon som läser denna blogg som har eller har haft marsvin och har tips på lite roliga grejjer man kan göra åt dem?? Jag vill aktivera dem lite då de är utanför buren och leker.

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

djur är så roliga!
jag har aldrig haft ett marsvin så jag har inga bra tips.